ビジョン・バリュー

クッシュマン・アンド・ウェイクフィールド は、グローバルな不動産サービス企業ではありますが、規模の最大化は目的ではありません。むしろ会社の規模は、お取引先が求める結果を提供するためのスタッフの取り組みに比べればその重要度は低いものです。弊社は、お取引先の皆様から、目的完遂に最善を尽くしている会社である、との評価をいただくことをなにより誇りとしています。しかし、世界60ヵ国に 15,000名の従業員を配置しているということは、お客様が最も求めている場所に弊社のチームを配置しているということはいえます。弊社は、事業展開の場である関連市場でのサービス・プロバイダー「トップ 3」 を目標としています。

弊社のビジョンは、次の通りです:

最も創造的かつ革新的なサービスを継続的に提供し、お取引先への有意義な価値提供を推進する、世界で最も愛される不動産企業であること。専門分野で最も秀逸であること。

弊社の価値観が弊社そのものであり、弊社は自社の価値観を誇りとしています。

  •  誠実・尊重:弊社の最優先行動規範
  • 協力・信頼:協力・信頼・情報共有の社内文化
  • 確信:お取引先に最も創造的・革新的なサービス提供を実施することへの社員相互の確信
  • 教育指導:才能ある人材を引き寄せ、かつ有能な人材を育成すること

Twitter

In #retail, "retailtainment" is the next big thing. Cushman & Wakefield Singapore's Pay Chia Chee explains why uniq… https://t.co/7LbZ5IpFJx

1 hour ago via Hootsuite Inc.

RT @edgepropsg: Hong Kong has most expensive shopping street in the world: Cushman & Wakefield https://t.co/DsEvnoY47W https://t.co/7knPnJ3…

1 hour ago via Twitter Web App

Changing consumer behaviour is creating a sea-change in the retail industry. We're working with brands across Sydne… https://t.co/2nycAasW8B

5 hours ago via Hootsuite Inc.

Facebook

Cushman & Wakefield

2017 marks the 100th anniversary of the Cushman & Wakefield brand. Watch to see where we've been, and - more importantly - where we're headed. #CWturns100…

Cushman & Wakefield Celebrates 100 Years

With a century-old leading brand and a tradition over 200 years in the making, we have a legacy of taking ideas – shaping ideas – and helping...…

857 days ago

Cushman & Wakefield

#tbt to 1951 - Cushman & Wakefield sponsors a contest to identify 36 of New York's newest buildings. Watch our history unfold at http://cushwk.co/timeline #CWturns100…

861 days ago

Cushman & Wakefield

Rapid global growth in consumer spending on eating out is driving the increasing presence of food & beverage options in shopping centres. How could these trends affect your shopping centre or investment portfolio? Find out http://cushwk.co/2uiSbsC…

863 days ago